Gratis fragt over 499 DKK / Leveringstid 2-4 dage / Sendes fra Sverige

Købsvilkår

Om Smart Child locks

  • Virksomheden Smart Child Locks ejes af Esmeralda och Vi AB og har hovedkontor i Stockholm. Virksomhedens postadresse er Esmeralda och Vi AB, Ljungadalsgatan 12, 35246 Växjö.
  • Ønsker du at komme i kontakt med os, så send en e-mail til [email protected] med din forespørgsel og dine kontaktoplysninger, og så vil vi kontakte dig hurtigst muligt.

1: Bestilling

  • Når du har gennemført din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
  • Hvis der er en form for fejl i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via e-mail [email protected].  

2: Levering

  • Vores normale leveringstid er 1-4 dage. BEMÆRK! Bestillinger foretaget i weekenden sendes tidligst om mandagen.
  • Gratis forsendelse ved bestillinger over 499 DKK. Ved bestillinger under 499 DKK pålægges forsendelsesgebyr på 49 DKK pr. ordre.
  • Skulle leveringsforsinkelser forekomme (uden at vi giver dig besked om en længere leveringstid), bedes du kontakte os på e-mailadresse: [email protected].

2.1: Uafhentede pakker

  • I tilfælde, hvor en pakke ikke afhentes fra leveringsstedet, faktureres 175 DKK per pakkeforsendelse og håndtering af returpakker.

4: Priser

  • Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inklusiv 25% moms.
  • Vi forbeholder os ret til at ændre priser på grund af prisændringer fra leverandører, fejltryk i prislisten samt unøjagtige priser på grund af forkerte oplysninger og forbeholder os retten til at justere prisen.

5: Fortrydelsesret

  • Ved køb af varer på hjemmesiden har du som kunde en lovbestemt 14-dages fortrydelsesret, som gælder fra det tidspunkt, du har modtaget den eller de varer, du har bestilt.

5.1: Ved brug af din fortrydelsesret:

  • Du skal give besked om, at du har fortrudt. Beskeden skal sendes til [email protected]. I din besked skal dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer samt hvilke varer, returneringen gælder, tydeligt fremgå.
  • Du bør straks efter annulleringsmeddelelsen og senest inden for de lovbestemte 14 dage fra modtagelse returnere produkterne til os.
  • Du er ansvarlig for returforsendelse, levering og tilstand af produkterne ved returnering, og produkterne skal derfor sendes godt indpakket og i original emballage.
  • På refusionsbeløbet forbeholder vi os retten til at trække et beløb svarende til værdifaldet sammenlignet med produktets oprindelige værdi ved et brugt eller beskadiget produkt.

5.2: Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Produkter, som af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager er forseglet (plomberet), og hvor forseglingen (plomberingen) er brudt af dig.
  • Produkter, der har karakter af en forseglet lyd- eller videooptagelse, og hvor forseglingen er brudt af dig.
  • Skræddersyede produkter, der er skræddersyet til dig, eller tydeligt bærer personligt præg af dine ønsker.
  • Tjenester, der er afsluttet, og hvor du udtrykkeligt har accepteret at starte tjenesten uden fortrydelsesret.
  • Varer, der hurtigt forringes, såsom mad.
  • Enkeltudgaver af aviser eller magasiner.
  • For mere om den lovbestemte fortrydelsesret, se her.

6: Reklamation og klager

  • Vi tjekker alle produkter, inden de sendes til dig. Skulle produktet alligevel blive beskadiget eller forkert afsendt, når det ankommer, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at afhjælpe fejlen gratis.
  • Du skal altid kontakte os for en godkendelse, inden du returnerer en defekt vare.
  • Klagen skal sendes straks efter, at manglen er opdaget.

6.1: Hvordan melder du en klage?

  • Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til [email protected], hvor du angiver dit navn, din adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
  • Hvis vi ikke retter fejlen eller leverer et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi står for returforsendelse ved godkendte klager.
  • Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. I tilfælde af klager følger vi retningslinjer fra konkurrence- og forbrugerstyrelsen, se forbrug.dk.

7: Ansvarsbegrænsning

  • Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, som kan opstå på grund af produktet.

  • Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser/fejl på grund af omstændigheder uden for virksomhedens ansvarsområde (Force Majeure). Disse omstændigheder kan for eksempel være arbejdskonflikter, brand, krig, myndighedsbeslutning, reduceret eller ingen levering fra leverandør.
  • Der tages desuden intet ansvar for eventuelle ændringer i produkter/produktegenskaber som ændres af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.

8: Produktinformation

  • Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl på denne hjemmeside samt det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler produktets nøjagtige udseende, eftersom en vis farveforskel kan forekomme afhængigt af skærm, billedkvalitet og opløsning. Vi prøver altid på bedste måde at vise produkterne så nøjagtigt som muligt.

9: Information om cookies

  • I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på en hjemmeside af hensyn til fortrolighed modtage oplysninger om, at der anvendes cookies. Oplysningerne kan bruges til at følge en brugers surfing. En cookie er en lille tekstfil, som den hjemmeside, du besøger, anmoder om at gemme på din computer for at få adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser på en sådan måde, at den automatisk nægter cookies. Flere oplysninger om retningslinjer for cookies kan findes på digitaliseringsstyrelsens hjemmeside.

10: Persondataloven

  • Vi beskytter dine personlige oplysninger og dit privatliv i overensstemmelse med Persondataloven. Vi gemmer ikke dine kundeoplysninger til andet end udfyldelse af din bestilling. Som kunde kan du altid anmode om rettelse, uddrag, samt at vi fjerner dine oplysninger fra vores register.

11:  Ændringer af de generelle vilkår

  • Vi forbeholder os retten til når som helst at foretage ændringer i vilkårene. Ændringer af vilkårene vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår betragtes som accepteret i forbindelse med ordrer eller besøg på hjemmesiden.

12: Tvist og lovvalg

  • I tilfælde af, at en tvist ikke kan løses i overensstemmelse med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, se forbrug.dk. Borgere i andre EU-lande end Danmark kan indgive klager online via EU-Kommissionens platform for mægling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • I tilfælde af en tvist følger vi afgørelser fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen eller det tilsvarende tvistbilæggelsesorgan.
  • Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med dansk ret og lov.